17:00 - 8:00
همه روزه
02166223116
02166223169
تهران- ﯾﺎﻓﺖ آﺑﺎد، ﺑﻠﻮار ﻣﻌﻠﻢ، ﺳﻪ راه ﺟﻮاد زﻧﺪﯾﻪ، ﻧﺒﺶ ﺧﯿﺎﺑﺎن زﻧﺪﯾﻪ

درباره ما

ستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعالستاره غیر فعال

شرکت ایمنی مهندسی گرمایش برودت پارس با مدیریت جعفر صابونیها و سهام دار اصلی شرکت با پشتوانه 15 سال سابقه درخشان در صنعت ایمنی و استفاده از تجارب ارزنده در سال 1382 فعالیت رسمی خود را از سال 1393 با نام شرکت گرمایش برودت پارس به شماره ثبت 211636 و اخذ مجوز و صلاحیت از سازمان آتش نشانی تهران و با ثبت لوگو جدید ادامه فعالیت داده و در این راستا با توجه به احداث توسعه و تجهیزات کارخانجات، ساختمان و برجهای مسکونی، اداری و تجاری پارکینگهای طبقاتی سالن های پذیرایی، ورزشی، آشپزخانه های صنعتی پروژه های بیمارستانی و بانکها را مطابق با اصول دستورالعمل های صادره از سوی سازمان آتش نشانی و با رعایت مقررات ملی ساختمان و استاندارد جهانی NFPA و تکیه بر قدرت طراحی و اجرای سیستم های ایمنی آتش نشانی و و راه اندازی پروژه های متعدد و اخذ پایانکار و تایید از سازمان آتش نشانی تهران توانست در سال 1397 مدال ملی مشتری مداری را از آن خود نماید.

 

این شرکت تمام محاسبات پروژه ها را براساس نرم افزارهای روز دنیا نظیر اتو اسپرینکلر و... انجام داده که این امر سبب کاهش هزینه ها برای مشتری بوده و کاربرد آن مطابق استاندارد جهانی NFPA بسیار موثر و هوشمند خواهد بود.

 

در این خصوص به گواه اکثر مهندسین ناظر و انبوه سازان و پیمانکار ساختمان ساز از جایگاه نسبتاً مناسبی برخوردار بوده و بین شرکتهای ارائه دهنده خدمات مشاوره ای و اجراء جزء شرکتهای برتر بوده که نشان مدال مشتری و تندیس آن بنام شرکت تایید کننده مطالب فوق خواهد بود.

 

این شرکت در کلیه طراحی های پروژه ها برای سیستم های اطفاء حریق، اعلام حریق، تهویه و تخلیه دود با کمک نرم افزارهای پیشرفته و مدرن طراحی بسیار عالی و کم هزینه ای را برای سازندگان و مخاطبان خود اجرا نموده که هم از نظر کیفیت و هم هزینه مورد رضایت کارفرما و مورد تایید سازمان قرار گرفته است.

 

 شرکت گرمایش برودت پارس در پروژه های تعمیر و نگهداری خود تمام بازدیدهای دوره ای را بصورت ماهیانه در پروژه ها انجام داده و گزارش بازدید هر پروژه را بصورت کتبی برای سازمان آتش نشانی ارسال می نماید .

 

و با جابجا شدن مالکین برای هر مالک بصورت جداگانه برگ تعهد تعمیر و نگهداری تکمیل کرده و به سازمان آتش نشانی ارسال می نماید تا در شرایط اضطرار و مورد نیاز مالک جدید دچار مشکلات اداری نگردیده و درخواست کارشناسی حریق را بتواند با سهولت انجام نماید.

 

شرکت گرمایش برودت پارس جهت آموزش دوره ای متصرفین پروژه ها سالیانه 4 بار آموزش رایگان برگزار کرده تا در صورت تعویض مدیران پروژه یا ساختمان های مسکونی بتواند از آموزشهای صحیح و استفاده از تجهیزات بهرمند گردند. که این آموزشها و بازدیدهای دوره ای توسط نرم افزار CRM در سیستم مدیریت اجرایی شرکت ثبت شده و در تاریخهای مقرر بصورت خودکار اعلام کرده و کارشناس مربوطه جهت انجام آموزش یا بازدید دوره ای به محل اعزام خواهد شد.

 

تمام این هزینه ها در شرکت فقط بخاطر اصل رضایت مشتری و مشتری مداری بوده و شرکت تمام تلاش خود را در راستای همین محور برپا نموده و هدف کلی فرهنگ سازی در خصوص ایمنی ساختمان ها و پیش برد اهداف سازمان آتش نشانی در خصوص ایمنی ساختمان ها و ایمنی سازی پروژه ها خواهد بود. 

 

Firefighting-logo.png

ﯾﺎﻓﺖ آﺑﺎد، ﺑﻠﻮار ﻣﻌﻠﻢ، ﺳﻪ راه ﺟﻮاد زﻧﺪﯾﻪ، ﻧﺒﺶ ﺧﯿﺎﺑﺎن زﻧﺪﯾﻪ، پ 106، طبقه 4، واحد 10.
02166223169 :ﺷﻤﺎره ﺗﻤﺎس 
09194782491
02166223116
:ﺷﻤﺎره ﻓﮑﺲ
ایمیل : gbparsco@gmail.com

برای مشاوره آنلاین در واتساپ کلیک کنید ویا با شماره های ما تماس بگیرید

چت در واتساپ
Close and go back to page

Search