17:00 - 8:00
همه روزه
02166223116
02166223169
تهران- ﯾﺎﻓﺖ آﺑﺎد، ﺑﻠﻮار ﻣﻌﻠﻢ، ﺳﻪ راه ﺟﻮاد زﻧﺪﯾﻪ، ﻧﺒﺶ ﺧﯿﺎﺑﺎن زﻧﺪﯾﻪ

خبرنامه

آغاز کمپین "نه به چهارشنبه سوری خطرناک"

آغاز کمپین "نه به چهارشنبه سوری خطرناک"

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 

کمپین "نه به چهارشنبه سوری خطرناک"، با توجه به تجربه سالهای قبل در خصوص تأثیرگذار بودن این شعار ، فرهنگ سازی صحیح آن بین افراد و پیشگیری از خطرات و آسیب های جانی و مالی ناشی از آتش سوزی این کمپین با موافقت مدیران روابط عمومی سازمان آتش نشانی کلان شهرها در سراسر کشور تصویب گشت.


طی اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی سازمان آتش نشانی کلانشهرهای کشور جهت یکسان سازی تبلیغات محیطی، در خصوص چهارشنبه آخر سال در سازمان آتش نشانی تهران کمپین "نه به چهارشنبه سوری خطرناک" تایید گردید.
در این گردهمایی که مدیران روابط عمومی سازمان آتش نشانی کلانشهرهای کشور و نماینده ای از انجمن کلان شهرهای وزارت کشور حضور داشتند، بر همکاری و توجه لازم برای انجام تبلیغات یکپارچه در خصوص کمپین "نه به چهارشنبه سوری خطرناک" جهت کاهش آسیب های جانی تاکید نمودند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران ( مهدی داوری ) ضمن خیر مقدم به مدیران روابط عمومی آتش نشانی کلان شهرها، جهت آگاهی هر چه بیشتر مردم با حرفه آتش نشانی و جانفشانی های آتش نشانان، حوادث و آتش سوزیهای بزرگ در سال های گذشته از جمله حادثه پلاسکو را نقطه عطفی دانست.
همچنین اعتماد مردم به آتش نشانی را بزرگترین سرمایه معنوی سازمان های آتش نشانی بیان نمود و فرمود: ما باید به این ارزش و سرمایه توجه کرده و از آن برای گسترش فرهنگ ایمنی در سطح جامعه به بهترین شکل ممکن بهره برداری کنیم.
ایشان با اشاره به ایجاد کمپین نه به "چهارشنبه سوری خطرناک"، بیان کرد: در سال گذشته اجرای این شعار توسط مردم در اکثر نقاط کشور، موجب شد تلاش های ما نتیجه بخش گشته و حوادث کاهش یابد، البته امسال هم تصمیم داریم کمپین را راه بیندازیم که رویکردمان هم همراهی با خانواده ها و فرزندان است.
مهدی داوری مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران، فرهنگ سازی و همکاری همه کلان شهرها را خواستار و تصریح کرد: با همکاری همه شهرها می توانیم امسال، ماندگارترین چهارشنبه سوری مردمی را شاهد و امیدوار باشیم تا کمترین میزان خسارت را در کل کشور شاهد باشیم.
ایشان با اشاره به تلاش های سودمند دیگر کلانشهرها در جهت مقابله با آسیب های سه شنبه پایانی سال، گفت: بدون شک استفاده از تجارب بسیار موفق هر کدام از کلانشهرها می تواند باز هم آمار کاهش آسیب ها را تداوم دهد که در این زمینه، تهران دست دیگر شهرها برای کسب این تجارب به گرمی می فشارد.
در ادامه این گردهمایی با بررسی طرح های گرافیکی گردآوری شده، طرحی با نام «نه به چهارشنبه سوری خطرناک» ویرایش و در آخر توسط اعضا تصویب شد تا در سال جاری، کمپینی تحت همین عنوان با همکاری تمامی استان های کشور به آموزش های شهروندی در جهت مقابله با آسیب های احتمالی سه شنبه پایانی سال بپردازد. کمپینی که در سه سال گذشته در تهران با استقبال زیاد شهروندان همراه بود و تاثیر زیادی در کاهش آسیب‌های چهارشنبه سوری داشت.

منبع: http://125.tehran.ir

gbpars
سلام، ممنون بابت کامنت خوبتون
نرگس محمدی
سلام و عرض ادب ، به امید داشتن چهارشنبه سوری بی خطر

1000 کاراکتر باقیمانده است


Firefighting-logo.png

ﯾﺎﻓﺖ آﺑﺎد، ﺑﻠﻮار ﻣﻌﻠﻢ، ﺳﻪ راه ﺟﻮاد زﻧﺪﯾﻪ، ﻧﺒﺶ ﺧﯿﺎﺑﺎن زﻧﺪﯾﻪ، پ 106، طبقه 4، واحد 10.
02166223169 :ﺷﻤﺎره ﺗﻤﺎس 
09194782491
02166223116
:ﺷﻤﺎره ﻓﮑﺲ
ایمیل : gbparsco@gmail.com

برای مشاوره آنلاین در واتساپ کلیک کنید ویا با شماره های ما تماس بگیرید

چت در واتساپ
Close and go back to page

Search